چگونه در لینکدین پست بگذارم که بیشترین بازدید را داشته باشد؟

چگونه در لینکدین پست بگذارم

لینکدین یک شبکه اجتماعی تخصصی ویژه کسب و کار است که در ایران به دلیل فیلتر نبودن افراد زیادی را به خود جلب کرده است و بسیاری می‌پرسند که چگونه در لینکدین پست بگذارم که دیده شود ؟

کسب و کارها، کارشناسان منابع انسانی و هر کسی که به کسب و کار خودش علاقه دارد می‌تواند از لینکدین استفاده کند.اگر می‌پرسید چگونه در لینکدین پست بگذارم در این نوشتار سایتم تلاش می‌کنم به این سوال پاسخ دهم.

لینکدین چیست؟

LinkedIn شبکه اجتماعی افراد حرفه‌ای در سراسر جهان است. هر شخصی با هر حرفه‌ای می‌تواند در این شبکه اجتماعی عضو شده و نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد شغلش را با دیگران به اشتراک بگذارد و ضمن استفاده از نظرات آن‌ها به بازار جدیدی از مشتریان دسترسی پیدا کند.

شما در این شبکه می‌توانید با کسانیکه در رشته شما فعالیت می‌کنند و یا سایر کسب و کارها در ارتباط باشید.

افرادی که در حوزه کاری خودشان مطالب تخصصی می‌نویسند، بهتر از لینکدین جایی برای انتشار آن پیدا نمی‌کنند.

اگر برایتان این سوال پیش آمده که چگونه در لینکدین پست بگذارم ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

مهم‌ترین بخش های لینکدین کدام است؟

شکل ظاهری لینکدین خیلی شبیه فیس بوک است اما هر چیزی که برای معرفی مهارت‌های شغلی خود به آن نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارد.برخی از مهم‌ترین بخش‌های لینکداین عبارت است از:

۱۰ تکنیک تیتر نویسی در وب کدام است؟

پروفایل

پروفایل لینکدین به شکل تخصصی به شما این امکان را می‌دهد که رزومه و سوابق کاریتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

به اشتراک گذاشتن عکس شخصی، سوابق حرفه‌ای، مدارک تحصیلی و زبان‌هایی که به آن تسلط دارید، بخش‌هایی از این پروفایل است.

صفحه خانه

در این بخش می‌توانید مطالبی که دیگران به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید و به آن‌ها واکنش نشان دهید.

مطالبی که می‌پسندید یا تحت تاثیر آن قرار می‌گیرید و یا به شما را به فکر فرو می‌برد با علامت‌های جداگانه مشخص کنید و نظرات خود را به صورت کامنت با او به اشتراک بگذارید.

حتی در این بخش می‌توانید ببینید که دوستان شما در لینکدین با چه کسانی ارتباط برقرار کردند و یا چه مطالبی را پسندیده اند.

چگونه در لینکدین پست بگذارم که دیده شود

پیام و نوتیفکیشن

مثل هر پلتفرم جامع دیگری لینکدین به شما این امکان را می‌دهد که به سایرین پیام بدهید و از طریق نوتیفیکیشن در جریان تک تک اتفاقاتی که برای پست‌هایتان می‌افتد و واکنش دیگران قرار بگیرید.

ایندورس (endorse)

یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر لینکدین ایندورس است که به معنی تایید صلاحیت‌های حرفه‌ای شما از سوی دوستانتان است.

دوستان شما می‌توانند بر اساس سابقه همکاری‌ای که با شما داشتند برایتان توصیه نامه بنویسند و مهارت‌های شغلی‌تان را تایید کنند.

به این ترتیب حرفه‌ای بودن شما در کارتان نزد دیگران آشکار می‌شود.

موقعیت‌های شغلی

براساس رزومه کاری و پروفایلی که تنظیم کرده‌اید موقعیت‌های شغلی‌ای که ممکن است برایتان جذاب باشد در این بخش به شما معرفی می‌شود.

حال که لینکدین و قابلیت‌های آن را به شما معرفی کردیم برویم سراغ بحث شیرین چگونه در لینکدین پست بگذارم

همه چیز در باره داستان سرایی سازمانی به عنوان راهکاری برای موفقیت کسب وکارها

طریقه پست گذاشتن در لینکدین کدام است؟

شما در لینکدین می‌توانید در قالب نوشته، تصویر و فیلم نظرات حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

محتواهای متنی که در لینکدین به اشتراک می‌گذارید می‌تواند تا ۳۰۰۰ کاراکتر ادامه داشته باشد.

۴۰۰*۶۹۸ حجم مناسب تصاویری است که با دیگران به اشتراک می‌گذارید و می‌توانید برای آن کپشن بنوسید توصیه ما به شما این است که بیشتر از ۴۰۰ کلمه برای هر عکس شرح ننویسید.

ASF, AVI, FLV, MPEG-1, MPEG-4, MKV, QuickTime و فرمت هایی که در وب پشتیبانی می‌شود برای به اشتراک گذاری فیلم در لینکدین مناسب است.

حداقل حجم برای ویدیو 75KB و حداکثر حجم نیز 5GB خواهد بود.

در قسمت بالای صفحه خانه و از طریق زیر می‌توانید محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

چگونه در لینکدین پست بگذارم که دیده شود

باکلیک روی هرکدام از گزینه‌ها صفحه مربوطه برای شما باز می‌شود و می‌توانید محتوای مورد نظرتان را در صفحه وارد کنید.

یکی از امکانات خوب لینکدین نمایش تعداد بازدیدهای هر پست است با پیگیری این بخش راهکارهایی که کمک می‌کند مطالب شما بیشتر دیده شوند را پیدا کنید.

راه‌های نوشتن پست‌های موفق در لینکدین کدام است؟

حال که به سوال چگونه در لینکدین پست بگذارم پاسخ داده ایم برای اینکه پست‌های شما در لینکدین موفق‌تر باشند راهکارهایی به شما ارائه می‌کنیم.

۱.جلب مشارکت

یکی از راهکارهایی که تاثیرگذاری پست‌های شما را افزایش می‌دهد جلب مشارکت خوانندگان است.

برای این کار لازم است مطالبی را انتخاب کنید که برای مخاطب جذابیت داشته باشد و همچنین نظر دادن در مورد آن برایش جذاب باشد.

در آخر هر پست از مخاطب بخواهید نظر خود را اعلام کند. برای موفقیت هر چه بیشتر پست‌های خود به تک تک اظهار نظرها حتی نظرهای انتقادی و مخالف دیدگاه خودتان به شکل مودبانه پاسخ دهید.

۲.انتخاب تیتر مناسب

برای مطالب خود تیتر مناسب انتخاب کنید، تیتر جذاب به جذب خوانندگان بیشتر و موفقیت حداکثری پست‌های شما کمک می‌کند.

۳. انتشار پست‌های مداوم

برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر لازم است به صورت مستمر در لینکدین محتوا منتشر کنید.

توصیه شده حداقل هفته‌ای یک پست با دیگران به اشتراک بگذارید تا مخاطب آن را مطالعه کند.

۴. پرهیز از به اشتراک گذاشتن نوشته های طولانی

اگرچه برای نوشتن در لینکداین تا ۳۰۰۰ کاراکتر فضا دارید اما بهتر است از نوشته‌های خیلی طولانی پرهیز کنید.

توصیه شده مطالبی که با دیگران به اشتراک می‌گذارید بیشتر از ۸۰۰ کاراکتر نباشد.

چگونه در لینکدین پست بگذارم که موفق شوم

۵. استفاده از جادوی تصاویر

درکنار تمام پست‌هایی که به اشتراک می‌گذارید از عکس‌های باکیفیت و مرتبط استفاده کنید.

تصاویر اثرگذاری پیام محتوای شما را بیشتر خواهند کرد. نوشتن هدلاین برای تصاویر هم به جذب بیشتر مخاطب کمک می‌کند.

۶. رعایت اصول سئو

هنگام نوشتن محتوا در لینکداین لازم است اصول سئو مثل تگ گذاری را رعایت کنید.

از ابزار مناسب برای زیبایی بصری محتوا استفاده کنید. بولد کردن بخش‌هایی از متن و یا استفاده از فضای سفید در صفحه برای استراحت چشم از نکاتی است که می‌تواند به اثر بخشی هر چه بیشتر محتوا در این شبکه اجتماعی کمک کند.

۷. لینک دادن به مطالب دیگر

برای داشتن یک پست موفق می‌توانید به سایر پست‌های خودتان و یا دیگر لینک بدهید تا مخاطب از مطالعه مطالب اطلاعات بیشتری بدست آورند و رضایت بیشتری از مطالعه مطالب شما داشته باشند.

نتیجه گیری چگونه در لینکدین پست بگذارم

امیدوارم با مطالعه این پست پاسخ سوال چگونه در لینکدین پست بگذارم را پیدا کرده باشید.

لینکدین یک شبکه اجتماعی بسیار تاثیر گذار است که حضور موثر در آن می‌تواند موفقیت کسب و کار شما را افزایش دهد.

فقط کافی است هویت این شبکه اجتماعی را بشناسید و با تولید محتوای مناسب از ظرفیت‌های آن نهایت استفاده را ببرید.

درباره نویسنده

شهرزاد کیافر

بیش از ۱۰ ساله در زمینه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم و در این وب سایت قصد دارم تجربیاتم را به عنوان داستان سرای کسب و کار شما با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارم. از اینکه مطالب سایت من رو مطالعه می کنید متشکرم.

3 دیدگاه

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها

شهرزاد کیافر

بیش از ۱۰ ساله در زمینه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم و در این وب سایت قصد دارم تجربیاتم را به عنوان داستان سرای کسب و کار شما با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارم. از اینکه مطالب سایت من رو مطالعه می کنید متشکرم.

برقراری ارتباط با من

شما به راحتی می توانید با من در ارتباط باشید. کافیه از یکی از راه های زیر من را دنبال کنید.